24-02-2015
Holland. The Original Cool. wint Platinum Adrian Award
Eer en erkenning voor gezamenlijke marketingcampagne
Tijdens het jaarlijkse HSMAI Adrian Awards
Gala op 23 februari heeft de Holland Marketing Alliantie (NBTC Holland
Marketing, KLM, Schiphol en Amsterdam Marketing) samen
met creatief bureau Mustache Agency de prestigieuze Platinum Adrian Award gewonnen voor de ‘Holland. The Original Cool’-campagne in de categorie digitale marketing en
video’s. Deze grote eer volgt nadat de campagnepartners eerder de Gold Adrian
Award in ontvangst mochten nemen.
Platinum Adrian Award
De
Adrian
Awards worden jaarlijks toegekend door de Hospitality Sales & Marketing
Association International (HSMAI) aan de meest innovatieve en toonaangevende
campagnes in de gastvrijheidsbranche. De Platinum winnaars worden geselecteerd
uit de Gold Award winnaars in elke categorie en winnen vanwege de getoonde
creativiteit en uitzonderlijke resultaten. De prijs werd tijdens het gala in
ontvangst genomen door Rosina Shiliwala, countrymanager NBTC Noord-Amerika,
samen met John Limotte, CEO en Executive Producer, Mustache Agency.
Holland.
The Original Cool.
"De Holland Marketing Alliantie begon deze campagne drie jaar geleden om
Amerikaanse reizigers op een leuke en inspirerende wijze te laten zien wat
Nederland te bieden heeft", aldus Shiliwala. "De Platinum Adrian
Award is een grote eer en erkenning voor onze gezamenlijke marketinginspanningen.
Tevens is het een bewijs van de kracht van ons partnerschap en onze ambitie om innovatieve
campagnes voor destinatiemarketing te leveren in de Amerikaanse markt."
‘Holland. The
Original Cool.’ werd in 2013 gelanceerd en is een groot succes. De eerste campagnevideo
werd meer dan één miljoen keer bekeken. In februari 2015 werden nieuwe video’s
gelanceerd op
http://www.holland.com/us/tourism/interests/the-original-cool.htm.
Nieuwsoverzicht