29-06-2011
HEINEKEN EXPERIENCE in Amsterdam
zestiende lid Club van Elf
Tijdens de vergadering van de ‘Dutch Association of Leading Visitor Attractions’, Club van Elf op 29 juni 2011 is de Heineken Experience uit Amsterdam officieel verwelkomd als zestiende lid van Club van Elf.
Club van Elf is een samenwerkingsverband van de grotere attracties en dierentuinen in Nederland.
De Heineken Experience is de voormalige Heineken brouwerij waar nu op een zeer interactieve manier het verhaal van het meest internationale biermerk van de wereld verteld wordt. Na een gehele renovatie is de Heineken Experience in november 2008 opnieuw geopend en omvat nu 4 verdiepingen met allerlei interactieve onderdelen, eindigen met een Heineken biertje blijft natuurlijk niet achterwege!
Dat de Heineken Experience gewaardeerd wordt, is niet alleen aan de bezoekersaantallen te merken, ook hebben ze in 2010 de ‘Best of Amsterdam Award 2010’ gewonnen, waarin ze veruit het hoogste aantal stemmen ontvingen van de bezoekers.
De Heineken Experience in Amsterdam verbreedt het scala van vrijetijdsbedrijven, dat samenwerkt binnen de Club van Elf. Het bezoekersaantal van deze brand experience, is na de heropening in een rap tempo gestegen naar bijna 500.000 per jaar. Daarmee een van de grotere attracties in Amsterdam en een aanvulling op de bestaande leden, vanwege hun achtergrond als brand experience van een internationaal merk.
We prijzen ons daarom gelukkig in ons werk op het gebied van de belangenbehartiging nu ook gebruik te kunnen maken van de expertise van Dirk Lubbers en Luc Curvers, management van de Heineken Experience, en hun team.
Nieuwsoverzicht